Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Mitt hjärta skriker

Kategori: Kärlek

Kärlek är verkligen en svår match, man vill verkligen alla människor väl speciellt de som står en allra närmast.

Jag tror att man ibland blir blind i sitt eget förhållande, man vet att egentligen ska jag inte leva med den här personen men av olika faktorer gör man det ändå.

Ibland kan det svåraste beslutet vara det enklaste. Men också det som gör mest ont. Men jag tror att det gör ont ett tag sen blir det sakta men säkert bra ändå.

Jag tror att om man bara pratar med varandra så löser man det bästa men en sak vet jag man ska inte leva i ett förhållande där den andra partnern inte ställer upp för den andra!!!



Kommentarer

  • Marina Berger säger:

    Vet att jag inte är bäst på att kommentera och att relationen mellan oss har förändrats men jag vill ändå visa att jag bryr mig för det känns inte bra att ditt hjärta skriker. Saker och ting blir inte alltid som du säger och det är lite som du skriver att det svåraste beslutet kan vara det enklaste. Även om man vet innerst inne att man gör rätt så gör det ändå ont...för det var inte så det var tänkt att bli, livet vänds upp och ner och man är ledsen. Att ställa upp för varandra är en av grundpelarna för att en relation ska fungera, det tycker iallafall jag...för vem ska man annars luta sig emot. Det blir lättare Linda. Kram!

    2012-09-25 | 07:27:54
    Bloggadress: http://www.familjenberger.bloggplatsen.se
  • Marina Berger säger:

    Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig skulle det stå och inte saker och ting är inte alltid som du säger, haha blev väldigt fel där :)

    2012-09-25 | 07:30:51

Kommentera inlägget här: