Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Ont ont ont

Kategori:

Det gör ont i mitt hjärta att säga vi ses till mitt hjärta imorgon. Vi har varit tillsammans i snart tre veckor i rad! Jag har kunnat krama, pussa, bråka, tjafsa, pratat face to face med min underbara Karin! Och i morgon måste jag säga vi ses om två veckor! Blääää!!!

Vill inte!!!

Jag vet att tiden går fort men när är bästa gång vi kommer ses mer än en helg! En helg går fort!

Hatar distans förhållande!!!

Tur att vår kärlek är stark!

Becca simma i veckan?

Kramisar

Kommentarer

  • Din Karin säger:

    Det känns smärtsamt i hela mig. Har nu varit utan dig vid min sida en halv dag. Känns hemskt!
    Jag verkligen längtar efter dig.

    Kan inte förstå varför 2 veckor går långsamt när vi är ifrån varann men dom går as snabbt när vi är tätt intill.

    Linda jag älskar dig så ofantligt mycket!!

    Jag vill kunna hålla om dig varje dag, se dig le utan att använda mobilen, känna din hand i min hand, ligga i din famn och bara älska våra dagar.

    Det finns inte ord för hur mycket jag verkligen älskar dig! Du är min underbara flickvän!

    Puss din Karin

    2013-01-07 | 14:18:00
    Bloggadress: http://www.mittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här: