Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Livet

Kategori: Babbel

Hej på er!
 
Visst är livet som en berg-o-dalbana.. Jag vet inte men mitt liv är verligen det.
 
En period går allt upp för och stannar ett tag där upp sen går det snabbt neråt. Just nu är jag nog inågot mellanting. Jag är jäkligt lycklig men jag tror inte jag tilllåter mig vara riktigt riktigt lycklig för jag tänker på alla andra hela tiden.
 
Men på något sätt hur jag vrider och vänder på mina tankar så blir alltid sist meningen i mitt tänkande.. Att Linda du är viktig. du är viktigast du ska må bra. Strunta i vad alla andra tycker och tänker för det är ditt liv du lever.
 
Och det är ju faktikst sant. Det är jag som är huvudrollen i mitt liv. Så måste det ju bara vara. Jag kan inte leva mitt liv som andra vill att jag ska leva. Hur kul är det.
 
Ush det blev jätte rörigt men just nu är det så det är just RÖRIGT.
 
På Fredag åker jag till Borås. Till min underbara Karin.
 
Det blir en helg som kommer att gå i enbart slowmotion. Om jag får tycka till.. Vill att det ska bli en låååång helg helst ska hela världen stanna upp lite. Går det??
 
Jag saknar att blogg men jag vet inte ritkigt vad jag ska blogga om ibland. Sen har jag ingen rolig dator att skriva på heller.
 
Jag förstår att ni måste ha tyckt det har inlägget varit rörigt jag känner det också.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: