Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Sommar

Kategori: Babbel

Hej Hej


Jag är verkligen sämst på att uppdatera min blogg. Nästan pinsamt ju. Hur har ni det där ute, saknar ni mig å mitt bloggande?

Nu är jag inne på sista semester vecka å jag och Karin har haft en fantastisk dag idag. Vi har varit länst skånes kust å bara åkt bil och stannat där vi tyckt det sett spännande ut. Första stoppet blev i trelleborg på Maxi och sista stoppet blev hos mormor å morfar. Super kul!

Det har varit underbart väder solen var framme och det var klarblå himmel. En underbar sommardag helt enkelt!

Just nu sitter jag o gör inget och karin slår in presenter till mig. Spännande, imorgon blir jag 27år helt galet vad tiden går fort.

Jag lovar att jag ska börja blogga lite bättre. Det är ju faktikst ganska kul att blogga

Kram på er

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jag har saknat dig! ❤

    2012-07-24 | 15:35:02
    Bloggadress: http://sofieblogg.webblogg.se/
  • Jonna säger:

    Ja jag har verkligen saknat din blogg och dina uppdateringer :)

    2012-07-29 | 18:54:43

Kommentera inlägget här: