Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Fredag

Kategori: Babbel

Hej på er! 
 
Äntligen är det fredag å jag har gått på semester!! Så skönt, jobbet vi ses den 7januari! 
 
hela den här veckan har jag försökt packa till Sälen går la sådär :) super svårt att veta vad maskaka ha med sig. Har säkert alldeles för mycket med mig men det struntar jag i. 
 
Imorogn lördag åker jag till Karin, som jag inte träffat på tre veckor saknar henne super mycket!!! Längtar längtar!!! 
På söndag åker vi vidare mot Sälen! Tillsammans med hennes familj! Hoppas på mycket snö och massa skidåkning! Jag har aldrig åkt skidor innan så det ska bli väldigt spännande! Lite konstigt att åka från familjen på julen längesedan jag inte var hemma på julafton. 
 
god jul på er alla,, 
 
kramisar 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: