Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Haft en fantastisk helg.

Kategori: Kärlek

Jag har verkligen haft en fantastisk helg, precis vad jag behövde efter denna veckan. Jag vet inte varför men jag tror att jag kommer in i små depritioner på något sätt.. Jag tycker att mitt liv saknar spänning. Jag vill resa iväg och göra saker.. Jag vill åka på kryssning... Någon som vill åka med?? Tänk att få ligga på däck och bara sola. Hur underbart hade inte det varit? FANTASTISKT skulle jag vilja säga.

Jag tror oxå jag behöver komma ut och träffa lite folk speciellt ni manliga =) Saknar närhet vill oxå pussas och kramas på morgonen när man vaknar. Eller att någon ska tala om för en att man är finast i världen! Varför ska det vara så jäkla svårt. Hatar det!!!

Jag vill vara någons nummer 1. Jag vill inte vara den andra personen. Jag har varit det allt för många gånger. Man har dejtat ett tag och sen har killen dejtat flera samtidigt och tyvärr blir det alltid jag som blir utan i slutet.

Varför blir det alltid jag som står ensam kvar?

Ibland inser man försent vad man hade också. Eller jag gör det i allfall. Har verkligen haft fantastiska killar runt mig som faktikst har tyckt om mig och jag har varit deras nummer 1. Men då är det jag som inte vågat! Jag är såf fruktansvärt feg när det väl gäller!

God Natt godingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: