Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Fredag...

Kategori: Kärlek

Fredag i morgon say what!!!!

Jag förstår inte att det är fredag i morgon redan. Eftersom jag inte minns att det har varit måndag den här veckan så har veckan varit väldigt kort för mig.. Hur kan man glöma bort en hel dag. Jag vet att jag var på en jätte bra föreläsning. Den var verkligen grymt bra. Där kunde jag slappna av och bara lyssna och jag var fokuserad på det jag skulle vara. Men resten av dagen vet jag inte vad jag gjorde. Inte någon rolig känsla.

Veckan har gått i lite samma stil som måndagen fast idag känner jag mig väldigt mycket gladare. Känns verkligen underbart med fredag i morgon. Ska gå ut och äta middag med Jenny och Maria min två kollegor och väldigt bra vänner. Ska bli super roligt. =) Jag jobbar verkligen med världens bästa människor aldrig är det något tjafs och vi är väldigt ärlig mot varandra. Vilket är väldigt skönt när vi jobbar så nära som vi gör. Man har ju hört skräck historier om olika arbetslag som inte alls kommer överens och typ hatar att gå till jobbet. Jag älskar verkligen att gå till jobbet. Ibland längtar man ju efter att få komma tillbaka efter helgen! hahaha 

Igår onsdag var Johan hos mig vilket var väldigt trevligt. Det är verkligen så kul att vi fortfarande är vänner. ;)
Vi har ju gått igenom en del kan man säga på gott och ont. Men han har tur att jag har förlåtit honom. Annars hade vi nog inte varit vänner idag! 

Idag har jag skickat in dem sista papprena till kursen oxå. Nu hoppas vi att jag kommer in. Blir grymt besviken om jag inte gör det. Och kommer jag in tänker jag önskar mig en dator i present eftersom den här datorn lever sitt eget liv och håller på att ramla sönder. tangenterna vill inte riktigt fungera som dem ska man får typ trycka super hårt!

Nej nu ska jag till sängen och läsa lite i Elsas värld! Grymt rolig bok! Har läst den första oxå fast jag kommer inte ihåg vad den heter! hahaha

Vad roligt att så många ville ha mitt lösenord! Hoppas på att fixa klart design till måndag oxå! Så att ni kommer in till en ny fin blogg och massor av roligt att läsa! 

Ni är underbara! 

CAMILLA ANDERSSON DU ÄR MIN STJÄRNA!
VET INTE VAD JAG SKULLE GÖRA UTAN DIG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: