Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

vet ni...

Kategori: Kärlek


Vet ni vad jag tror.... att om man hittar sin stora kärlek så ska man känna det hela kroppen det säger alla.. Men om det inte känns i hela kroppen så är det inte sin stora kärlek. Jag tror inte på det. Jag tror istället att om man hittar sin stora kärlek så känner man sig hel. Man känner att det finns ingenting som saknas.

Ibland när man hittar sin kärlek så kanske det inte alltid blir som man tror. Man bygger upp någon jävla fantasivärld och det är precis vad jag gjorde förra några månader sen och gjorde slut med kärleken. Men efter några månader började jag tvivla..

Är det verkligen såhär jag vill ha det??

Vill jag bara slänga bort det här??

Och här i skrivandes stund känner jag mig lyckligare än någonsin. Jag har allt i mitt liv som jag vill ha. Jag har allt som jag behöver.

Även om det var en slingrig väg vi tog så är det ändå VI.

Och det känns fantastiskt bra!


Kommentarer

  • Maja säger:

    Jag säger bara en sak:

    I AM SO HAPPY FOR Y0OU!!!



    KRAMIZZ

    2011-02-04 | 21:21:14
  • Marina säger:

    Vem är den lycklige?

    2011-02-07 | 13:58:39

Kommentera inlägget här: