Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Tjena

Kategori: Babbel

Hej alla goa vänner, Här har ni en väldigt förkyld Linda. =)

Ska berätta en rolig grej till som hänt i veckan, Det hände mkt roliga saker i mitt liv,men det här tar nog priset.

Jag upptcäkte att någon hade tagit över min msn och var inloggade från någon annan dator., Dock vet jag inte vilken men någon är det.  SLuta upp med det genast.

iallfall så skulle jag då ändra mitt lösenord och går in och gör detta och ska logga in dagen efter för att kolla en bekräftelse.

Då kommer jag inte in, det står att lösenordet är ogiltligt. Hmm det värsta är jag kommer inte ihåg har provat allt.

Nu tänkte jag aha jag kan jumin säkerhetsfråga..Fel svar på den också..what?? Panik jag måste få fram min mail!!

Så nu har jag mailat hotmail support och hoppas att dem kan hjälpamig.

Jag är bra på mycket om lite!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: