Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

En rolig grej

Kategori: Babbel

Måste berätta en ganska rolig grej som hände i morse =)

Kärleken lämnade mig tidigt i morse. Jag somnade om och ställde klockan på 8 då vårdcentralen öppnade ringde upp dem och fick en telefon tid halv nio. Då skull en sjuksköterska ringa upp mig. När klockan blev halv nio ringde det dolt nummer, Jag svarar och det är en kvinna som säger du hade ringt och sökt oss, vad kan jag hjälpa dig med.. ca 10 sekunder tänkte jag men hallå jag har ju precis pratat med en sjuksköterska och fått en tid, varför ringer du. men så kom jag på att att det måste ha varit en dröm. Jag lyckades alltså drömma på en halv timme att någon hade ringt. Jag vet att jag drömmde att det var någon konstig människa som ringde för jag förstod inte mycket av vad hon sa i drömmen.

Ganska läskigt att man kan drömma så. Men jag fick i allfall en tid på vårdcentralen. Och det visade sig att jag har halsfluss inte roligt.

så 10dagars pencelin och inte träna på en vecka!!! NEJ NEJ NJE!!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är så härligt underbar goding!!! puss aj löv jo/Berri

    2011-02-07 | 22:07:17

Kommentera inlägget här: