Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Den Hemliga Miljonären.

Kategori: Babbel

Det är tisdag idag och som alla andra tisdagar tittar jag först på Sofias Änglar och efter den är det den hemliga miljonären. Idag är den under cover i Malmö. =) Väldigt spännande. Men det ärfruktansvärt att det första dem visar dem när Under Cover tjejen blir hotad. Att hon inte får lov att filma i statsdelen Sofielund. Jag tycker personligen att det är väldigt tråkigt att det är så i Malmö. Och det är långt ifrån så överallt i Malmö.

Malmö är en fantastisk stad men som alla andra storstäder finns det stor kriminalitet. Det kommer man inte i från. Men som en av grabbarn på rosengård sa, det händer så otroligt mycket på rosengård som man aldrig hör och det gör mig lite ledsen.

Vet inte vad jag ska skriva men jag tappad tråden liten.



Jag tycker att den hemliga miljonären är ett fantastisk program. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: