Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Bara vi är vänner!

Kategori: Babbel

Det faller regn från himelen
Det är en gåva som ger liv igen
Det kommer en tid i våra liv
Vi måste våga se sanningen

Jag ser mig runt om kring
men jag saknar ingenting
Bara vi är vänner
Vi behöver inget mer
Känner den värme som du ger
Bara vi är vänner

Genom alla mörka stunder
Det bästa som jag har

Det faller ett regn från himelen
Det är en gåva som ger liv igen
Det kommer en tid i våra liv
Vi måste våga se sanningen

Ta dig tid och se dig om
Vi kan vänta än en gång
Bara vi är vänner
Ger dig allt och lite till
Finns där när du vill
Bara vi är vänner

Genom alla mörka stunder
Det bästa som jag har

Det faller ett regn från himelen
Det är en gåva som ger liv igen
Det kommer en tid i våra liv
Vi måste våga se sanningen

Jag vet att vi en dag kommer att bli sådär bra vänner som vi var i Våras. Jag hoppas att jag kommer att kunna ringa och prata med dig om mina killar sen och jag hoppas du kommer att kunna prata om alla tjejer du kommer att träffa. Det kommer säkert bli jobbigt och konstigt i början men jag tror om vi bara är öppna för varandra som kommer det gå hur bra som helst. För ett liv utan dig,jag ska vara helt ärlig det vill jag verkligen inte uppleva jag måste få skratta med dig och skratta om vår dåliga humor för är det något vi har gemensamt så är det vår dåliga humor. Fast för oss blir det ganska roligt. Jag vet inte om det rätt eller fel att skriva av mig i bloggen men ibland är det ganska skönt att bara skriva av sig! Men som sagt du vet var jag finns det är bara att höra av dig om det blir jobbigt att läsa. Men du vet att jag alsrig skulle skriva något dumt av dig! och jag tycker att det är bra att vi båda tog ett moget beslut!

Jag älskar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: