Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Helgen..

Kategori: Allmänt

Idag är det Söndag och söndagsångesten har kommit krypandes hos många men inte hos mig. Min helg började verkligen skit tråkigt. Jag var bjuden hem till Lotta och Fredrik på fest men jag var verkligen super trött i Fredags jag orkade ingetting. Riktigt tråkigt. Men fredagar ärverklige inte min dag att festa på.

Lördag vaknade jag och tvättade riktigt tråkigt men det gick ändå ganska bra. Tvättade 8 tvättmaskiner..Riktigt bra...Tog fakitkst hand om nästan all tvätt.

Lördag kväll blev precis som jag ville. Min speciella vän Robin kom förbi. Vi lagade mat..Eller jag hade maten klar när han kom. Vilken vän jag  är =) Den bästa man kan ha eller hur Robin ;)

Söndag idag och jag har typ legat i soffan hela dagen hur skönt som helst, Mysigt. behövde verkligen en helg som denna inte göra så mkt bara gå omkring i pjamas. Det ä nice- som jonas brukar säga.=)

Karin kom och vi gick till Ica och handlade lite mat och skrap triss. Hur kul som helst. Började lite segt men vi skrapa till oss 200kr. Som vi ska använda till våran kryssning som vi ska åka på den 26 November!

För att summera helgen: Började sådär men avslutades FANTASTISKT!!!





Tjejer vad hände med att ses en gång i Månaden och äta mat tillsammans?

Love Love Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: