Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

FANTASTISK DAG

Kategori: Viktminskning

Hej alla gooa vänner!!

Idag har jag haft en fantastisk dag även om jag är förkyld och hostig =( Vilket inte alls är roligt. Men lite komiskt är det egentligen. Först får jag halsfluss och äter pencelin blir mega förkyld sen går den över. Efter ett par dagar känner jag att det är något på gång igen. Jo vad händer förkyld igen.. NOT FUN!!

Idag har jag haft en fantastisk dag på jobbet. Allt har gått super bra. Barnen har lekt med varandra igen som har bråkat och inte något tjafs. Bara en rolig dag på jobbet!

Idag pratade jag med Mamma om viktväktarna igen. Måste göra något åt mig själv. jag frågade mamma om hon kunde betala viktväktarna så länge till mig så kunde jag känna lite press på att jag inte kan låna hur mycket pengar som helst, Mamma kom med förslaget att jag fick 50kr per kilo jag gick ner. Och det är ju ett par kilo så det skulle kunna bli lite pengar av det. Hmm vet inte hur jag ska göra! Vad hade ni gjort vilket är smartast?

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: