Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Underbardag!

Kategori: Allmänt


Hej!

Jag har verkligen haft en underbar dag idag.. Med underbara LISA.. Vi tog bussen till Göteborg vid halv tio och var i göteborg hela dagen. Vår jackan var på.. Vi satt ute och åt lunch! Det var en perfekt dag! Köpte en jätte fin Vår jacka! Underbar!

Lisa hittade underbara skor! Som vi åkte till Förlunda och köpte. Lite äventyr!

Vad mer ska jag skriva..

Jag har fått en lägenhet!! UNDERBART!! Och therese ska flytta in med mig.. Hon går sista i skolan nu.. Och vill inte bo kvar på Balder.. Så jag erbjöd mig att hon kunde flytta in till mig =) Vilket hon verkligen blev glad över. Jag tror det kommer bli hur bra som helst..

Helgen kommer jag spendera på Ica.. Ska jobba =) Fast det ska bli kul!


Allt som heter killar har jag lagt åt sidan just nu.. Jag blir bara besviken hela tiden.. åå sen så orkar jag verkligen inte just nu.. Nu är det att må bra som är prio nummer 1!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: