Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Robin väljer ämne...

Kategori: Allmänt

Dagens första inlägg kommer Min Underabara vän Robin att välja ämne till..

Det blev Väder..

Dagens väder i Borås är regn... Regn årets första regn väder och jag tycker det är underbart.. snön regnar bort det kan ju inte bli bätte.. På med regnjacka och gummistövlar och ut och dansa regndansen.. Finns det någon sådan fortfarande?

Det finns inga dåliga väder bara dålia kläder!!


Vi har ett hunddagis här i Stan.. Dem kom precis förbi fönstret.. Lite roligt personlen har vanliga kläder men hundarna har regnkläder.. Riktigt bra tycker jag..



Nu till Något annat.. Jag gick till Viktväktarna igår.. Trodde inte jag skulle göra det men det gjorde jag.. Ritkigt skönt.. Hade itne varit där sen innan jul men det gick bra.. Jag hade inte gått upp så mkt som jag trodde.. Blev väldigt glad känndes verkligen underbart!!


Nu ska jag vara lite social mot Robin inte snällt att sitta här och blogga och han äter.. Jag väntar på Anna vi ska gå till Jensen och äta..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: