Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Fredag 18 Juni

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Idag är det Fredag och det har varit en konstig vecka.. Det har verkligen gått upp och ner. Fast mest har jag varit glad och lycklig. Undra vad det kan bero på? hahaha I know and you know?! MEN MEN!! ;)


Idag är det som sagt Fredag och jag har Semester fram till den 12 Juli nästan en hel månad. Och på min semester ska jag åka till Spanien på Söndag morgon tidigt! Ush för att gå upp klockan 3 men men. Det ska verkligen bli underbart med 10 veckor i spanien med Mamma och Pappa =)

Efter Spanien åker jag till underbaraste, hmm finns det ett ord som heter så. Men i allfall åker jag till min Robin, Helt sjukt att det faktiskt är min Robin. Har inte riktigt förståt det än. Men jag vänjer mig nog =) Det måste jag göra!

Sen ska jag på bröllop också. Mysigt. I Järna. Henrik och Åsa ska gifta sig. Väldigt mysigt!

Men nu ska jag plugga. Ska BARA köra pappa till skolan!

Varför är det så svårt att sluta tänka på männiksor som lägger sig i saker som dem inte har att göra med. Jag tror att det är för att jag är rädd för att dem faktikst ska lyckas nå fram till de personerna och förstöra. Och det gillar jag inte alls. åå jag blir så trött på mig själv. SLUTA LINDA!!! Tänk inte mer!! hahah ibland får man säga till sig själv att skärpa sig.. Fast jag brukar ju inte lyssna på mig själv så jag tror inte jag gör det denna gången heller.. Eller jo det gör jag!!

Nu åter till forskning om Mikael Jensen!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Du får inte vara borta 10 veckor!! ;)

    2010-06-18 | 20:12:38
  • Linda Pihlblad säger:

    haha du inte tio veckor hoppas jag =) men tio dagar är du värd!

    2010-06-19 | 23:39:59

Kommentera inlägget här: