Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Underbar vecka framför mig...

Kategori: Allmänt

Hello darlings! Sorry för dålig uppdatering. Men livet leker just nu. allt är verkligen på topp. Hur kul som helst!

Denna vecka har jag verkligen längtat efter.. På lördag är det min stora PINK FEST,,, and i love it.. Jag kommer få alla mina nära vänner oh min underbar familj under samma tak. Det är inte ofta men ibland händer det.

Idag måndag ska det sista handlas förutom grönsaker.. Det får vi handla på Fredag, Men allt annat ska handlas dag.

Tisdag i morgon då ska jag klippa mig. Tjohoo ska bli jätte kul framför allt att prata lite skit med Jessica. Min frissör. Hon är rolig!

Onsdag ska jag jobba kväll. det är ganska kul det också+ att hela moster med familj också kommer. Mysigt.

Torsdag är min sista dag på Maxi konstigt men sant. På torsdag kommer även två av mina bästa kompisar. Och en av dem råkar vara min pojkvän!! Lotta och robin kommer, ska bli super kul

Fredag: Då kommer Sara.

Lördag då är det full rulle då fyller jag år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: