Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Göteborg

Kategori: Allmänt

Vädret är underbart här i Gooa Göteborg. I natt sov jag som en prinsessa precis som en prinsessa ska göra brevid mig låg min underbara Prins. Han är underbar!!!

Han gick till jobbet och jag låg kvar och sov en stund till. Det var skönt sov till 10 gick upp och diskade eftersom vi inte orkade göra det igår.. Sen var jag rastlös så det gick jag loss och bakade lite kärleksmums. Hoppas det blev bra har inte vågat smaka än hahaha

Min Prins slutar jobba kl 4 då ska vi ner till havet för en mysig Picknic. Så nu ska jag hoppa in i duschen och klä på mig och gå en runda. Det är ju fint väder som sagt. Så då måste man vara utomhus tycker jag!

Det kommer massor av bilder efter bröllopet nästa helg då är jag hemma i Malmö igen.

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: