Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Feb. 23,

Kategori: Allmänt

Nej mina vänner nu går jag och lägger mig har verkligen suttit här förlänge idag.. Klockan är snart kvart över 2 jag önskar verkligen att jag var helt klar med allt jag ska göra tills i morgon men nej det är hon inte.

Istället sitter jag här och gör ingenting.. Men sånt är livet ibland..

Livet är fan fullt av funderingar.. tänker och tänker o tänker hur ska man veta att det man tänker är rätt..

Jag har två väldigt kloka vänner Mia och Josefina som har försökt få mig att förstå mina tankar idag. det är inte lätt alltid!

Karin och jag hade en underbar kväll igår.. Söndag till Måndag.. det blev väldigt stressigt ibland men kul var det!!

Sverige Vann Hockeymatchen

Kalla och Haag tog Silver!  Tjohooooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: