Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Snart

Kategori: Allmänt

.. Jävlar in pannakakaaaa eller något i morgon är det den 4 Februari.. Jag har längtat efter den här dagen.. Det har jag verkligen gjort.. Men nu önskar jag nästan att den inte var i morgon. Jag börjar bli nervös.. Riktigt nervös.. Jag vet inte varför och jag borde inte vara det.. Det är C jag ska träffa.. Jag känner ju honom men ändå är jag nervös.. VARFÖR? Vad är jag rädd för borde jag vara rädd för något?

Pratade med en kompis igår om allt som har med killar att göra..Hur det har varit det senaste halvåret.. Det var verkligen skönt att prata med någon som man inte pratar med varje dag som inte riktigt har koll som kan säga sin menining i det jag har att säga.. Men i allfall tyckte hon att jag skulle våga, våga ta risken att bli sårad.. För vågar jag inte hur ska jag då kunna få min familj. Det går inte.. Om man inte är två..

Vem säger att det blir jag och C det kanske inte alls är som jag vill i morgon. Jag har byggt om enorm förväntan över den här dagen.. Inte bra. Men sist vi träffades var det perfekt. Precis som jag vill. Det var verkligen jätte mysigt och jag kände mig som världens finaste i C ögon..

Men ändå är jag rädd..  Vill inte vara det och vet inte vad jag är rädd för.. Jo jag är rädd för att jag inte duger att jag inte tillräckligt bra för honom. Fast vem säger att han är bra för mig?? Jag måste verkligen sluta analysera alla jag träffar.. Ta en dag i taget.. Men i allfall nu kommer han hem i morgon och det känns jätte skönt att jag kan ringa precis när jag vill på dygnet att inte behöva prata på skype att man faktiskt dessutom kan träffas.. Vilken känsla..

Ush jag är nervös.




Vädret just nu är underbart. VITT VITT VITT VITT allt är vitt.. Och det är underbart.. Det som inte är lika underbart är att jag mår inte så bra. Mår illa, ont i huvudet och känner mig allmänt trött i kroppen..

Men nu ska jag stänga ner datorn har massor att göra i morgon!!

Önska mig lycka till!

Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: