Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Förrvirad

Kategori: Allmänt

Förrvirad det är jag idag.. Eller inte bara idag har varit det ett tag. Men jag trodde det skulle bli bättre men idag har det verkligen varit för mycket för min hjärna. Men visa dagar är ju så.

Men jag trodde han hade ändrat på sig att han faktiskt ville något. Men som alla andra gånger tror jag att han driver med mig. Men samtidigt varje gång jag tror det så visar han mig en annan sida. Hur ska man tolka allt? Hur ska man tolka en text som är välskriven och ser ut att ha kommit direkt från hjärtat. Men sen händer det inte mycket mera.. Han berättar för mig att han är feg att det hänt något för längesedan som gör att han inte vågar. Han vill åka i väg med mig någonstans för att lära känna mig bättre. Men han hör inte av sig på flera dagar. Han skriver att han är galen i mig men ändå kan han inte svara när jag ringer eller på min sms? Hur tolkar man det?

Folk säger till mig att sluta nu att det inte värt det. Men när en person har tagit en del av ens hjärta är det svårt att bara släppa taget. Men det här har pågått förlänge. Alldels för länge. Men jag känner nu att jag faktikst inte orkar mer. 

Jag lovar dig inga fler sms inga fler telefonsamtal du vet jag var jag finns.


Veckan som har gått. Har gått väldigt fort

Måndag gjorde jag inte så mkt jag var och tränade med Jenny och Nina väldigt trevligt

Tisdag. hmm kommer jag faktikst inte själv ihåg vad jag gjorde

Onsdag slutade jag tidigt.. Robin och Linda var här. Trevligt att träffa dem. Men det var lite konstigt.

Torsdag gjorde jag inget specillet One tree hill maraton började tror jag.

Fredag: Lagade tacos med Karin och åt massor av gott. Fredagsmys på hög nivå

Lördag: En runda på stan med Anna och Karin. Sen gick jag och Anna ut med Jossan. Hur kul som helst. Det blev en väldigt sen kväll/ morgon var hemma vid halv sex i morse. men vi hade riktigt ritkigt roligt.

Söndag. Har legat i soffan och tittat på one tree hill hela dagen. Hur mysigt som helst. Är just nu inne på säsong 3. Jag älskar verkligen tree hill. Riktigt bra.  Har även varit ute och gott idag. Gick ett varv runt ramnasjön är inte så långt men allt som allt blir det nog 3km. Ganska skönt! FIck rensat i huvudet.

I morgon är det Måndag och alla barn kommer tillbaka från sina semestrar. Ska bli väldigt roligt!

Nu ska jag gå och lägga mig. I morgon kommer Olga också och hälsar på och bor i några dagar.

Fredag ska jag faktikst hem till Malmö. Ska bli jätte mysigt! Ska på tjejmys med tjejerna från gymasiet. Riktigt kul

Bilden på blomman jag har på min arm vad tycker ni om den? är sjukt sugen på att göra den på riktigt eller har väl nästan bestämt mig att jag ska göra den. Men ska inte göra den förrän i slutet av oktober. Vill inte vara tatuerad på bröllopet som det snart bara är en månad kvar till. Tiden går sjukt snabbt nu. Mycket som ska göras innan! Hemligheter hahaha.,. Marina kommer dö av nyfikenhet om hon orkat läsa hela inlägget som blev väldigt långt.

Nu går jag och läggar mig

Puss och Kram

Kommentarer

  • Marina säger:

    Jag? Nyfiken....Det ligger inte i min natur att vara nyfiken. EHHHHHH Vem försöker jag lura! Detta är fruktansvärt! hahahahha! Jag är på helspänn heeela tiden. Vad har ni för er egentligen? Vad ska ni göra med mig? När kommer ni? Bara kom ihåg en sak min vän....du ska också gifta dig en dag och oavsett om jag är med i brudföljet eller inte så kommer du få igen =)

    2010-08-23 | 15:01:15
  • Anka säger:

    Hade lagt ner den där killen innan du blir sårad för det kommer.........

    2010-08-31 | 09:53:05

Kommentera inlägget här: