Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Söndag...

Kategori: Allmänt

Det är söndag idag och jag känner mig super ensam..Vet inte varför.. Jag är inte Ensam har 58 studenter runt om kring mig. Men mina favoriter är inte här. Karin och Linda är i Norge. Karin sa jag inte ens hejdå tilldumt av mig.. Men kom på det på lördagen att dem skulle åka idag. Jag får skicka ett sms.. Anna är hemma i Ulricehamn. tråkigt att det är så långt bort. Jag bordde ha en bil då hade man kunnat åka när man vill och hälsa på folk. Lotta och i Polen på kryssning men pga av vädret så kommer hon hem på Tisdag båtar inställda och grejer.


Jag får våldgästa Josefina lite sen men jag tror att hon måste plugga..Tråkigt!
Nej nu ska jg hoppa in duschen så jag luktar gott igen ;)

Roligt Match ikväll i Borås AIK ELFSBORG kan bli riktigt roligt. Elfsborg måste vinna tror jag!

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: