Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Lite nervös!

Kategori: Allmänt

Jag saknar er tjejer där hemma! Det är verkligen tomt utan er!

I går Måndag hade jag en toppen kväll. Jag åkte hem till Svensson och hennes Marcus. Som jag äntligen fick träffa.. Det var på tiden =) Vi gjorde chockladpudding.. (Anna jag har semester) Men jag behöver all hjälp jag kan få när jag kommer hem) Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Och det bästa med mig och Svensson är.. För det första har jag kännt henne sen jag var 6 år gammal och alla som kan räkna vet att det är typ hundra år ;) Även om man inte setts på ett tag så är det precis som vanligt. Och det betyder super mycket för mig! Jag är verkligen glad att jag har dig i mitt liv Camilla! Du är Bästisen och kommer alltid att vara det! <3


Idag Tisdag var jag och träffade Andersson på Nova! Riktigt mysigt vi gick och tittade lite i alla olika affärer och pratade massa skit som vanligt. Andersson du är toppen! Å jag snart fyller du år! Tråkigt att jag missar din födelsedag! Hade varit kul att fira med dig. Men du blir firad ändå det vet jag! Men jag finns i din närvaro.

Efter Nova och Andersson åkte jag hem till farmor och farfar och pratade med dem en stund. Fick lite respengar av dem! Åkte inom Ekohallen och lämnade in lite skor på klackning.. Super bra! Billigt också!

Skulle vara på Mobila halv tre för att hjälpa mamma att hitta kläder till henne! Jag hittade lite blandat faktikst. Kul att hon gillade det jag hittade. Visade även klänningen jag köpt hon tyckte det var super fin. Så det var roligt! Åkte hem och hjälpte pappa med lite ärende!

Dagens bästa var ändå.. Jag och pappa åkte iväg han skulle köpa weekend mat till Fiskarna vi åker till Jägersro centrum... Vi parkera han går av jag väntar i bilen.. Efter typ 5 sekunder kommer han tillbaka igen.. Och säger.. Jag är ju knäpp djuraffären stängde igen för månader sen! Snacka om att vara förrvirad! ahhahah

Så vi åkte och hämtade stolar som pappa fått i present. Hem snabbt med dem och packa ihop lite saker sen hem till Elin..

Hemma hos Elin väntades en mysig tjej kväll bara hon och jag. Helt underbar! Vi snackade massa skit och lite allvar =) Det var verkligen en kanon kväll. Jätte längesedan vi sågs och bara pratade och umgåts. Super kul!
Så Elin tack för en trevlig kväll! Kör hårt ;) På med stövlarna!

Och nu.. sitter jag här i min säng i mitt rum och bara njuter av tystnaden och längtar till i morgon då ska det packas och fixas! Hämta skor! kolla igenom så jag har allt inför resan!

Detta är vad jag har gjort sen jag kom till Malmö.. Observera att jag var i Malmö igår vid 18.00.. Är jag inte grym som  har hunnit med så mkt?

Kram på er

Kommentarer

  • Annapanna säger:

    Jag saknar dig med gumman! Så tomt när du inte är här..Njut av din semester, klart att du ska äta chokladpudding! Det är ju hur gott som helst!! Nu ska jag strax åka till skolan, ska åka med Viktor idag, skönt att slippa åka buss..och så är det svinkallt!!! -4 grader har vi just nu..blir vinterjacka, mössa, halsduk och vantar på nu! Ha det nu jättebra gumman!!! Pussar och kramar

    2009-10-14 | 08:01:12
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/
  • Annapanna säger:

    Jag saknar dig med gumman! Så tomt när du inte är här..Njut av din semester, klart att du ska äta chokladpudding! Det är ju hur gott som helst!! Nu ska jag strax åka till skolan, ska åka med Viktor idag, skönt att slippa åka buss..och så är det svinkallt!!! -4 grader har vi just nu..blir vinterjacka, mössa, halsduk och vantar på nu! Ha det nu jättebra gumman!!! Pussar och kramar

    2009-10-14 | 08:02:14
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: