Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Sjukling

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Efter magproblem och kraftig huvuvärk har nu kroppen börjat hosta.. Och det finns verkligen inget som är jobbigare än att hosta. hatar det gör ju ont i hela kroppen. Plus att man blir dödstrött i kroppen. Ush ush ush!

Anna och Linda är också sjuka, undra vem som har smittat vem? hahah skyll inte på mig bara! =)

Det händer inte så mkt här i Borås just nu. Dem säger att det ska komma snö ikväll. Det tvivlar jag på. Men det hade varit lite mysigt ändå.Så det blir lite ljust.

Halloween festen i Lördags var väldigt lyckad. Riktigt roligt faktikst!

Idag ska jag städa mitt rum för det ser förjävligt ut man vill inte ens vara här inne. och det är greys ikväll så jag måste ha fint när tjejerna kommer.

Kram på er!

Kommentarer

  • Annapanna säger:

    Jag undrar också vem som har smittat vem, haha...du och jag har ju samma sjukdom med..hosta och feber, det är synd om oss Linda! Vill inte vara sjuk mer...Saknar dig! puss

    2009-11-04 | 14:37:35
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: