Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Plötsligt händer det..

Kategori: Allmänt

Plötsligt händer det säger man ju om man någon gång skull vinna något roligt på en triss.. Men så är det inte idag..

I sommras när jag och Mamma var på Mobilia i Malmö så hittade jag ett par super snygga jenas leggins eller vad man nu ska kalla dem. Super snygga jag köpte dem. KOm hem och provade dem igen..Dem satt verkligen vrål tight jag skulle lämna tillbaka dem..Tyckte mamma. Men jag älskade dem och gjorde aldrig det..

Men idag när jag tar fram dem, passar dem PERFEKT! Super kul.. Plötsligt händer det!

Det är kul när man verkligen kämpar för att gå ner i vikt att det faktikst visar sig. Ska börjar plocka fram små saker ur garderoben som jag inte använt på länge och prova. Det kanske passar nu =)

Ikväll trotsar jag allt som har med sjukdomar att göra och går ut med Världens bästa tjejer!

Det ska nämligen bli Girls Night out! Ska verkligen bli super kul!

Superskiten som Peter kallar mig. Visst är det ett bra smeknamn? hahah

Nu är det snart jul! Vad önskar ni er i julklapp?

Kram på er!

Kommentarer

  • Annapanna säger:

    Du är så duktig gumman! Jag önskar mig en kram av dig! :) Puss

    2009-11-07 | 17:13:23
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/
  • Karin säger:

    Hoppas du får en kanon kväll =)

    Av dig önskar jag mig en nyckelring som är ett ?=)

    Jag vet va du önskar dig av mig, kan man vara mer tydlig än du va häromdan? haha

    2009-11-07 | 18:40:20
    Bloggadress: http://currukarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: