Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Glädje

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Marina, Linda och Anna. Ni är underbara TACK för era fina kommentarer! <3

Jag vet att kärlek inte ska göra ont. Men ibland är det bara så svårt. Jag ringde J häromdagen och skulle prata med honom men han svarade inte. Så nu fick jag ett avslut. Han är inte intresserad överhuvudtaget. Det har jag egentligen vetat om. Men ville få det svar och vitt nu har jag det! Han är ute. Även om jag vet att jag kommer att träffa honom på badhuset eller ute så känner jag ändå att nu är det nog. Så no more J!


Nu till något mycket roligare

Har praktik just nu på en avdelning med barn mellan 3 och 4 år. Vilken fantastisk ålder det är. Det är lika roligt att gå till Dagis varje morgon. Oj får inte säga dagis jag menar självklart förskolan. Pedagogerna på förskolan är fantastiska alla! Jag har aldrig varit på en avdelning där det inte finns något att klaga på hos någon av pedagogerna. Jag lär mig jätte mycket nya saker och dessutom känner jag mig trygg i mig skälv som pedagog. Att mitt framtidsyrke skulle vara förskollärare har jag nog vetat väldigt länge men inte något som jag har trott på men så är det. OM ca 7månade är jag klar! FÖRSKOLLÄRARE och jag ångrar mig inte!

Så nu ska jag skriva klart min CV så jag kan få ett arbete också!

Puss på er!

Kommentarer

  • Annapanna säger:

    Love you Darling! <3

    2009-11-12 | 20:09:37
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/
  • Karin säger:

    Du är en helt fantastiskt bra vän Linda.

    2009-11-15 | 14:40:19
    Bloggadress: http://currukarin.blogg.se/
  • linda pihlblad säger:

    You are one of a kind!!

    2009-11-15 | 18:35:34

Kommentera inlägget här: