Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

En början

Kategori: Allmänt

er!

Nu har ni väntat länge på att få en uppdatering.. Men jag har inte haft någon lust att blogga plus att jag har varit sjuk framåt tillbaka ändå sen vi kom hem från egypten super tråkigt. Men i Lördags var nog den första dagen som jag kunde säga att Jag mår fakitkst bra. Hur härligt som helst!

Och idag är det måndag den 2 November och jag mår fortfarande bra. Hur skönt som helst! Fast jag vaknade med huvudvärk så det blev ingen VFU lika bra att vara hemma då. Vet hur det kan sluta när jag får ont i huvudet och det vill jag inte vara med om!

EGYPTEN tänkte jag att jag skulle berätta lite om..

Torsdagen den 15 Oktover åkte min familj och mamma o pappas kompis Anneli och hennes son till Egypten. Vi var uppe redan kl 4 på morgonen får att ta tåget över till Köpenhamn. Det är riktigt mysigt att gå upp på morgonen tycker jag för man är inte trött. Man är så spänd och äntligen är dagen där som man längtat efter så länge. =) Inga problem att gå upp sängen kan jag lova. =)

Resan ditt tog ca 4.5timme väldigt drygt måste jag säga.

Men en liten rolig grej hände på planet.. Jag stod i kön till toaletten och precis på den raden vid toaletten sätt det en liten tjej och hennes mammas...

Flickan satt och tittade ut genom flygplansfönstret och säger..

Mamma? Du sa att Michael Jackson var i himmlen varför ser vi honom inte?

Mamma ser lite förvånad ut och vet inte riktigt vad hon ska säga. Men jag tyckte det var så sött.. Ofta säger man till barnen att folk som dör är uppe i himmlen.. Man ska kanske vara på sin vakt när man säger så.

Efter 4.5 timme var vi framme i Paradiset och det var varmt. RIKTIGT varmt. Men gud så underbart. Vi kom fram till vårt hotell som var super fint det bjöds på drinkar i receptionen och Semesterna startade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: