Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Svar

Kategori: Allmänt


 

Hej på er!! Jag hade nog förväntat mig mer frågor!!! Det är 21 st nästan varje dag som är inne vem är alla ni 21 stycken som tycker min blogg är så intressant.. men ändå vill ni inget veta!
Tråkigt!






Varför har du valt att plugga det du pluggar?

jag har alltid älskat att arbeta med barn då det känns helt naturligt att jag pluggar till Förskollärare! :)

Vem är din allra bästa kompis?
Mamma, Syster, Camilla och Charlotte. Alla mina vänner betyder mkt för mig men det finns alltid någon några som har lite större plats.

Hur många har du varit kär i på riktigt?
Jag har varit riktigt kär en gång och det var i J.C

Vilken är din favoritfilm?
Hmm den var klurig men jag måste nog säga Laddar 49!

Tack Sara och Sanna för frågorna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: