Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

jag är så lyckligt lottad

Kategori: Allmänt

Jag har väldigt bra kompisaroch en super duper familj.. Tänk om man inte haft en bra familj. Vad tråkigt det hade varit. Det hade verkligen varit super tråkigt att inte kunde ringa och råd fräga mamma eller pappa om saker och ting. Det spelar ingen roll vad det är för något jag undrar över jag vet att jag alltid kan ringa hem.. Det är verkligen en skön känsla. Jag är aldrig ensam!

Sen pricken över i är nog min Kära Syster Rebecka! Det är tre år mellan oss men ibland känns inte så.. Vi har verkligen hur kul som helst. Och det roligaste just nu är hon verkligen saknar mig. Det är verkligen jätte kul. Jag saknar dig också snuttan och jag hoppas att ni kan komma pingshelgen. Det hade verkligen varit super kul. Hoppas du kan få bort din Lördag. Hade varit kul om du Kalle kom upp. Spännande!

Hade vår redovisning igår om Pinocchio. Den blev verkligen hur bra som helst. Vi hade riktigt roligt! Vi körde det på Engelska och Svenska eftersom vi berättade hur Pinocchio kom till Borås. Det kunde blivit en väldigt flobb men det blev hur bra som helst! NICE!!


NU ska jag hoppa in duschen och tvätta bort min ansiktmask. Lite ego lyx idag!


Kommentarer

  • Charre säger:

    Heej

    Trevligt att du läser min blogg, det visste jag inte :)

    Nu har jag hittat din också.

    PUSS

    2009-05-18 | 13:28:02

Kommentera inlägget här: