Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Ingen kan...

Kategori: Allmänt

Ingen kan ändra på mig. Hur mycket ni än vill att jag ska ändra på mig ibland så kommer det aldrig att gå.. Jag kan anpassa mig. Jag är ritkigt bra på att anpassa mig till olika situationer och anpassa mig med nya människor. Sure ibland kan det vara svårt med nya människor om man inte har något gemensamt. Men oftast har man något, det behöver inte vara något stort men bara den där lilla lilla saker kan göra så att man bryter isen eller vad man ska säga.. Men det kan vara svårt att hitta den men det går...

Som ett litet Ex... Förra året var jag uppe och hälsade på min käraste vän Johan.. Jag var uppe hos honom nästan en hel vecka..veckan gick upp och ner kan man säga. Men en jäkla massa cider drack jag.. Första dagen jag kom upp så kom hans vän över på en fika. Becca, Jätte trevlig, vi spelade spel hon var super snäll och framför allt väldigt lätt att prata med. Jag, Johan och Becca hängde ganska mycket under veckan. En av dagarna jobbade Johan och jag frågade becca om inte hon kunde visa mig runt i Luleå. Det gjorde vi.. Vi hade verkligen en toppen dag. Hur kul som helst. Vi fikade satt i solen och solade och pratade en hel del om boys och annat tjejigt.. Ni vet hur det kan vara ibland man svävar ut... Men i allafall det jag vill komma fram till att än i dag så pratar jag och Becca.  Hmm jag glömde min poäng..

Man måste våga tro på männiksor, Och känner man att den här mäniskan vill jag umgås mer med eller WHO den här mäniskan kan bli ens vän..Våga satsa på det.. Precis som jag gjorde.. Jag och Becca kanske inte är vänner livet ut men jag vet att hon är min vän idag! och vänner får man aldrig för många av! 

Men ingen människa ska någonsin ändra en annan människa. Man ska tycka om varandra för dem man är och ingetannat! Sen förändras man med tiden självklart.  Man förändras också tillsammans. Det hade varit riktigt tråkigt om man inte förändras... jag har förändras jätte mycket genom året. och det är jag glad för!



Nu till något mycket roligare!

Vi fick ju biljetter till Britney Spears, jag stod först i kön väldigt roligt. Igår ringer Syster och är alldels stirrig.. Det visar sig att hon inte har semester den veckan Brittan är. KAOS i mitt huvud direkt! Men tack och lov fick hon ledigt ändå! Det är bra att  chefen gillar henne!



Nu skag plugga vidare!

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: