Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Efter 18 timmar arbete

Kategori: Allmänt

Denna helgen har jag jobbat 18 Timmar! Helt sjukt jag har inte gjort något annat känns det som.. Men det är roligt på jobbet man träffar väldigt mycket olika sorters människor. Och det bästa jag vet är att träffa männiksor så jag njuter av att gå till jobbet visa dagar. Jag skulle ljuga om jag sa att alla dagar var roliga. För så är det verkligen inte! Visa dagar tror jag alla människor har vaknat på¨fel sida.. Specielt dagarna innan lönning. Det är inte mitt fel att ni gjort av med pengarna så ni inte har råd att köpa mat.. Själv handlade jag upp mina sista pengar idag. Fickköpa lunch hade glömt mina udnerbart goda stuvade macaroner hemma i kylen. Jag gjrode riktiga stuvade macaroner. Hur gott som helst. I allfall till lunch idag åt jag köttbullar och potatismos med lingonsyl och ärtor. Det var riktigt gott. Findus rekomenderas! Något annat gått som jag åt i helgen var en hawai Pizza från Viktväktarna hur god som helst var den. Inte så mycket fett i heller. Perfekt när man är sugen på Pizza!

Vad har jag mer gjort i helgen.. Hmm igår var en rolig kväll tittade på Robinsson med Josefina sen bäddade jag ner mig i sängen men jag somnade inte förrän vid 2. Jag sms och pratade med i telefon med massa vänner från Malmö. Hur kul som helst. Man börjar bli lite saknade nu. Det är roligt. Jag har dessutom en sov plats om jag inte skulle tycka det var roligt att bo hemma hos mamma o pappa. Fredde har nämligen köpte en nya stor säng! Haha han tyckte det var tråkigt att sova själv. Så självklart ställer jag upp! Hmm bara sova inget annat!

Nu är det bara 4 dagar kvar i skolan. Det ska verkligen bli hur skönt som helst med sommarlov! Sen väntar en veckas jobb på förskolan och personal fest på Maxi. Ska bli super kul! Längtar och även Liseberg på Fredag fyrklöverna!

Ikväll har jag Lotta och Josefina haft lite tjejmys och tittat på Söndags Party med Philip och Fredrik fast inte så roligt avsnitt idag. Men mysigt med tjejerna här.  Jag bestämde även att Lotta skulle stanna här i Natt! Lite moralist stöd inför morgon dagen är aldrig fel!

Jag visade Lotta boken.  Livet kan inte vänta.. Super bra bok nu kan hon inte slita sig från den! Hur bra bok som helst. Handlar om tre tjejer som kämpar med cancer som vägrara ge upp om livet!

Nej nu ska jag sluta.. jag blir inmponerad om någon orkar läsa mitt ordbajs idag! Men det var skönt att skriva av sig lite!

Puss på er

Kommentarer

  • Linda Pihlblad säger:

    Jag orkar läsa ditt ordbajs vännen! hehe

    2009-05-26 | 20:29:19
    Bloggadress: http://philis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: