Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Varför?

Kategori: Allmänt

Varför gör du såhär mot mig? Du kan väl istället svara mig och bara be mig dra åt helvete istället det hade känns bättre. Bättre än att gå och undra om du vill att jag ska höra av mig eller inte.

Situationen är ganska jobbig som den är nu!

Men jag vill inte ge upp!!! Vill verkligen inte!!
 
Vill bara vara din vän!

Stockholm på Torsdag jag ser verkligen framemot det! Hade varit så rolig och träffats och ta en fika!

Kommentarer

  • Svensson säger:

    Massa kramar din vän Karin.. Ta hand om dig Nystan.. Du är en underbar person =)

    2009-03-08 | 21:23:12
    Bloggadress: http://currykarin.blogg.se/
  • Julialainen säger:

    uscha... låter inget kul det där... känner igen mej... och förresten! det där citatet av singelpappan är superbra!! helt rätt!!! så är det ju! man ska känna rädslan men agera ändå :) så.. varför gör inte jag det? suck...

    2009-03-09 | 21:17:14
    Bloggadress: http://julala.blogg.se/

Kommentera inlägget här: