Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Tisdag

Kategori: Allmänt

Jag kunde inte somna igår och det resluterade i att jag sov väldigt länge idag jag var helt slut när det var dags att gå upp. Så jag somnade om istället.- Det var jätte skönt att siova behöver det. Känner att jag håller på att bli förkyld inte roligt!

Idag fyller Camilla år Grattis vännen!

I morgon har vi Litteraturseminatrium om en bok som heter Bilder i skolan. Sitter och laddar ner ett gratis program så jag kan börja skriva mitt arbete!

Ska iväg och simmar med Lotta ikväll. Ska bli skönt. LÄngesedan jag gjorde det! Ska även upp och gå ut i morgon kl 7 med Therese ska bli super skönt!

Torsdag är det dags för examination också då om vygotski inte lika roligt men jag ska göra det.

Ska även jobba på kvällen! mellan 2-8 skönt med lite extra pengar i April månad måste spara.. Sommarne kommer.

Fredag kommer min kära morbror till mig igen. Super kul! Denna gången utan barn men lika roligt det!

Dags att äta något kanske!

KRAMAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: