Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Snälla Snälla

Kategori: Allmänt

Detta har blivit min nya favorit låt... Marina: Kan vi vara vänner ändå?

Jag tycker den är helt underbart! Vet inte varför men det är något men den som jag verkligen har fastnat för


Kom precis hem från en mysig kväll med Lotta. Alltid mysigt att komma upp till henne efter jobbet med lite fika idag var det sockerkaka med Grädde och JOrdgubbar och vaniljsås.. Som en liten tårta kan man säga. Hur gott som helst.. Men den var nog inte så nyttigt. Men som Anna säger det är Torsdag idag.. Då får man äta gott!

I morgon kommer MAMMA!! SUper mysigt! LÄngtar verkligen. I helgen väntar bio och promenader och bara en jäkla massa Linda och Mamma tid! UNDERBART!

Nästa Vecka blir det Malmö!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Marina säger:

    Nä du Linda nu är det slut på vår 11-åriga vänskap! ;)



    Haha givetvis är vi vänner ändå hjärtat, jag tycker om dig och respekterar dig för den du är...även om jag har väldigt svårt att förstå charmen med den låten =)

    Kramar!

    2009-03-28 | 15:33:28
    Bloggadress: http://familjenbergerpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: