Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Längtar-....

Kategori: Allmänt

Nästa vecka kommer min Mamma till mig.. Det ska verkligen bli super kul. Längtar verkligen. Även om det inte var så super längesedan jag träffade henne så är det aldrig samma som när hon kommer till mig. Då har man tid för varandra. Inte när jag är hemma då är det hundra saker som ska göras.. Och alla man vill träffa..

Ska bli skönt med Mamma och Linda tid.

Fast tråkigt att Stefan och Rebecka inte kommer men vi får hitta en annan helg. Det löser vi!


Kommentarer

  • Elin säger:

    Gud vilken härlig bild =)

    2009-03-20 | 10:16:24
  • Karin Svensson säger:

    Jag hoppas ni får de super bra. Härligt med en dag extra me =) Krams

    2009-03-20 | 13:51:22
    Bloggadress: http://currykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: