Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

I did!!!

Kategori: Allmänt

Jag gjorde det förbanade litteratur seminariet nu på kvällen. Men jag är säker på att jag måste komplettera.. Men jag gör hellre det än att inte göra det. Men vi får väl se hur det går i morgon. Det är jag Maja, Carolina och Sara som ska sitta och prata. En roligt liten grupp kommer gå skit bra!

Idag ringde Ann.. Jätte kul att prata med henne supe längesedan. Det blir så när man bor en bit från varandra. Men det är bra att man vet var man har varandra.

Det är konstigt det där med vänner! Vänner man har haft en längre tid försvinner snabbare än de vänner man har fått efter gymnasiet. Det tycker jag är konstigt, varför blir det så egentligen?  Vänner man trodde man skulle ha livet ut bara försvann.... Konstigt.. men nu ska jag hoppa ner i min säng med mitt täckte. Igår lånade jag ut mitt täcke till Lotta. Hon sov här så jag tog en handduk och några filtar och sov med det. Men det gick hur bra som helst! Sov som en prinsessa och det kommer jag göra idag också för jag är trött!

Kvar över sju ringer klockan i morgon! Jobbigt! Men kul att veta hur denna veckan har gått!

Kramar Linda

Kommentarer

  • Anna Svantesson säger:

    2009-03-19 | 07:41:56
    Bloggadress: http://vaanten.blogg.se/
  • Anna Svantesson säger:

    Tack så myckert! Men jag vet inte,kanske ska ändra bakgrunden..Jag håller tummarna för dig idag och mig själv också! Jag kommer in lite senare, åker med Viktor! Ses sen! Kramar

    2009-03-19 | 07:43:23
    Bloggadress: http://vaanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: