Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Du vet

Kategori: Allmänt

Du vet att det är 2009 när:


1. Varje gång du går på fest kan du dagen efter se bilder på dig på facebook mm
2. Du har inte spelat harpan med riktiga kort på flera år.
3. Anledningen till att du inte har kontakt med folk är för att du inte har dem på msn.
4. Du letar genom hela huset för att hitta fjärrkontrollen till tv'n i stället för att trycka på en knapp på tv'n.
6. Din eftermiddagsaktivitet är data och du är alltid inloggad på msn även fast du inte är där.
7. Du läser listan flinar och nickar.
8. Du tänker på hur sjuk det egentligen är att sitta och läsa den här listan.

9. Du var för upptagen för att märka att nummer 5 fattas.
10. Du kollade tillbaka för att se att det var sant.
11. Nu skrattar du åt dig själv.
12. Kopierar denna ifall du gick på det, jag vet att du gjorde!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag håller också tummarna! Jag skrattade med,stämde så väl...haha. Pratade med en kompis nu som precis köpt hus och han trodde inte att det skulle vara några problem med lån,de kollar mest så att det ska gå runt när man betalt lånet varje månad och det kommer det med all aäkerthet att göra, så jag hoppas, men jobbigt att vänta ända tills imorn! Och sen får man ju inte reda på det direkt heller,de måste ha nåt möta först...Men jag hoppas!! Kram

    2009-03-24 | 11:59:02
    Bloggadress: http://vaanten.blogg.se/
  • Camilla Persson säger:

    Så ball! =) Allt stämde utom en punkt för mig. Det blev roligast på slutet. haha

    2009-03-24 | 21:30:04

Kommentera inlägget här: