Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Bloggar för lite?

Kategori: Allmänt

Hallå ja jag försöker så gott jag kan . Men ibland är det svårt att veta vad jag ska skriva. Äntligen är det den 12 Mars i morgon! och stockholm väntar! Vi bokade biljetterna i oktober och jag har verkligen längtat och nu är det änltigen dags..

Har försökt packa idag.. har väl gått sådär. Det är svårt att packa eftersom inte riktigt vet vad det ska bli för väder. Hoppas på fint! Sol hade inte varit helt fel!

Idag har jag även jobbat några timmar på Maxi. Skönt! Skulle ha gått på gym timme men jag behövde ta en lugn eftermiddag.  Kroppen började säga ifrån att det var lite för mkt stress just nu! Man ska lyssna på kroppen har jag hört!

Vad har hänt i veckan! Hmm... Kommer inte på något riktigt intressant att skriva faktikst!

Vad ska man skriva om?

Kramar

Kommentarer

  • Hemlig säger:

    Du bloggar så mycke du vill, det ska ingen annan ha me o göra!!

    2009-03-11 | 23:14:51
  • Karin säger:

    Vad du än skriver om så är det lika bra. Skriver du inte så älskar jag dig ändå. Du e ju den vännen som jag inte förstår mig på =)

    2009-03-11 | 23:19:19
    Bloggadress: http://currykarin.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Kolla in denna tjejen som videobloggar, blåst eller smart?



    http://knowles.blogg.se/2009/march/videoupdate-113.html#comment

    2009-03-11 | 23:19:36

Kommentera inlägget här: