Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Sommar..

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Idag har det verkligen varit sommar. Hur underbart som helst. Jag har legat och solat på eftermiddagen.. Underbart! Jag älskar verkligen SOL...

Idag kom Marina och Bejamin på frukost.. Benji har blivit super stor han är ett barn och inte en bebis längre. Tiden går väldigt fort. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Väldigt mysigt. Sen gick vi ut och gick och träffade på  Moa. Så vi gick till lekplatsen och lekte och busade massor. Jätte härligt. Kul att få leka lite också. Marina har verkligen en fin familj. Jag blir lite avundsjuk ibland. Men min tur kommer den med.

Efter det kom världens bästa Cliff och lämnade av mina saker som jag hade glömt i Borås som han körde och hämtade. Vilken vän!! han är fantastisk!

På kvällen idag blev det en spontan grill kväll. Jätte mysigt. Även med Syrrans pojkvän och son. Lill killen är helt underbar. Han är så busig men så charmig!

Vad har jag mer gjort idag.. Hmm,,


Igår oj vilken kväll... Syrran fick ett sms av en kompis till oss.. Som hade en fotbollsbiiljett. Jag fick en och gick ditt med dem. Hur kul som helst. Matchen var kanon. Stadion var kanon.. MEN oj VILKEN STÄMNING!!! och dessutom 5-1 till Sverige!

Tack Charre för biljetten!!

Nu ska denna Linda sova ska upp i morogn. Världens bästa bästis kommer och hämtar upp mig mellan 10 och halv elva vi ska köra till IKEA och sen fick jag göra precis vad jag ville är det fint väder så ska vi sola.

Camilla och jag har kännt varandra i 5 år i Sep känns ganska konstigt. Känns som jag känt henne hela mitt liv fakitkst! Hon är guld värld! Älskar dig!

God natt!

Kommentarer

  • Charre säger:

    Varsågod snäckan (K)

    2009-06-22 | 12:15:24

Kommentera inlägget här: