Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Ring inte i Onödan...

Kategori: Allmänt

Så sa en het brandman till mig i Söndags när jag jobbade... Alla som känner mig vet att jag är jätte svag för brandmän. Vet inte varför det är något med dem som får mitt hjärta att dunka två ggr snabbare =)  Han var riktigt trevlig =)

Nu har jag semester och det är så skönt.. jag har valt att inte jobba så mkt denna sommaren eftersom jag kännde att jag behövde vara ledig och bara ta det lugnt... Har inte tagit det lugnt på många år. Att jobba på två jobb + skolan det tar på krafterna..

Igår var vi och badade på Ribban mkt trevligt. Skönt att bara ta det lugnt med vännerna..

Idag har jag sytt en liten väska. Ska ha med den till Grekland på Torsdag. Tänk att nu är det bara tre dagar kvar. Helt underbart!

Ska bli super skönt att åka iväg med Rebecka!

Puss på er där ute!

Kommentarer

  • Linda Pihlblad säger:

    Imorgon åker du ju! Fasen vad skönt. Tänkte jag skickar ett inlägg innan du sticker. Du kanske inte läser det innan. Vad jag är avundsjuk, sola lite åt mig:) Ha det nu kanon skoj gumman. Saknar dig så pussar!

    2009-07-01 | 11:46:12

Kommentera inlägget här: