Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Lite korv aldrig fel...

Kategori: Allmänt

Kvällen igår blev super lyckad. Jag och Fjodor åkte till Johan i Höör och grillade och spelade kubb och Bokija. vet inte hur det stavas men i allfall.. Det var jag mot Johan och Fjodor, tro det eller ej men jag vann två gånger. Tjohoo! Jag är Grymt bra! På menyn stod det flintastek med potatissallad och jordgubbar och melon! Super gott. Grillmästaren sköte sig super bra! Det blev verkligen en super trevlig kväll.. jag är verkligen glad att jag fortfarande kan umgås både med Fjodor och med Johan. Två super trevliga grabbar! jag trodde till en början att kvällen skulle bli lite seg men tyvärtom! Ikväll gäller det för Sverige! Jag och pappa åkte upp till Gustav för att få tag i biljetter till Matchen.. jag var super nervös när vi stod i kön. Men jag fick en biljett och papap en. Så det blir en Linda och Pappa kväll! :) Trevligt! Nu ska jag laga mat till Mamma och Daniel! Kram på er!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej, du verkar ha det bra. Jag har äntligen lärt mig göra headers till bloggen, gå in och kolla. Ha det gött, kram Carolina

    2009-06-24 | 22:22:55

Kommentera inlägget här: