Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Life is good

Kategori: Allmänt

Livet rullar på bra just nu om en månad är jag i Grekland. åå vad jag tjatar om grekland men det ska bli riktigt roligt. Jag längtar verkligen

Just nu jobbar jag ute på en förskola. Och det är verkligen super roligt. Jag älskar det. Visa dagar är bättre än andra men just nu är det på topp!

Jag känner att jag verkligen har valt rätt yrke och det ska bli super kul att komma ut om ett år och jobba som förskollärare.

Idag har vi fixat lotta inför sin examen. Hon blev så fin. Några extra brännsår fick både hon jag också. hahah.. men ska man bli fin får man lida lite!

Nu ska jag till ica och köpa lite fika bröd till Fröknarna i morgon! Puss på er!

Kommentarer

  • Alexandra, KAKHUSETS säger:

    Ska man vara fin får man lida pin :) Hihi.



    Sv: Tack för din jättefina kommentar i vår blogg :)

    2009-06-03 | 23:51:46
    Bloggadress: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här: