Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

En rolig grej

Kategori: Allmänt

Som ni vet så har jag haft min mobil på lagning på ONOFF tre gånger! 3gången jag lämnade in den blev jag något sur men gick med på attlämna in den.. Det var väldigt viktigt att jag kom in med lånetelefonen innan jag åkte hem till malmö.. Fine så innan jag åkte i Torsdag åkte jag in på onoff och ville ha en ny telefon. Hon i kassan krävde då att jag skulle ha kartongen till min telefon... Så hem och hämta den och alla tillbehör och grejer för att få pengarna tillbaka!

Lagom frustrerad var jag.. Cliff sa det lite irriterad Linda.. Ja något..
Men i allfall fick jag ett presentkort på 1999kr på Onoff en butik dem behandlat mig som skit. Kul!

Men jag var ganska nöjd jag, jag ska köpa en ny mobil.

Malmö idag då försöka hitta en ny men hittar ingen.. går in på onoff och letar men hittar ingen. Då blir min vän Camilla lite sur för att jag sitter fast med ett presentkort i en affär jag inte hittar någon mobil. Så hon går in och är lagom irriterad för att jag inte fick pengarna direkt tillbaka. Men han i affären kunde inte göra något.

PANG! Då kommer Camilla på.. Men om vi handlar för 1999kr och sedan lämnar tillbaka sakerna direkt då kan du sätta in pengarna på hennes konto eller hur? Försäljaren jo det kan vi ju.. Så då gick vi och hämtade grejor för 1999 köpte dem och lämnade tillbaka dem direkt! Smart eller hur?

Sen åkte jag till netonet och köpte telefonen där 300kr billigare. Är riktigt nöjd jus nu faktikst.

Den här snygging fick följa med hem!!

En annan rolig grej i en annan onoff butik här i Malmö.. Vi frågade om dem hade den vita.. Då svarar hon nej den finns inte i Sverige.. Snacka om att ha NOLL i KOLL!!!! Anna har den, jag har sätt den på många ställen i alla andra affärer.. Snälla försäljare gör ett jobb!

Kommentarer

  • Anna säger:

    haha, hur kan man ha så dålig koll på vilka färger som finns? Tror att den vita kom ut före den blåa till och med ;) Hoppas du är nöjd med telefonen, jag älskar den:) Puss

    2009-06-13 | 17:27:29
    Bloggadress: http://vaanten.blogg.se/
  • Carolina säger:

    Skönt att det ordnade sig med telefonen till slut. Onoff kanske skulle se över kunnigheten hos sin personal. Verkar behövas uppenbarligen. Fin telefon du fick, hoppas den funkar som den ska nu då. Ha en toppen dag, kram Carolina

    2009-06-15 | 13:43:45

Kommentera inlägget här: