Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Torsdag

Kategori: Allmänt

Hello!

Hur är det med er?

I tisdags var jag,becca och Natalie på bio. Vi såg 3D age ice. Den var ganska så rolig. Men jag var så trött så jag somnade till lite här och där. Men det jag såg av filmen så var den rolig. Rekomenderars!

Sen har det inte hänt så mkt denna veckan. Jag jobbar kvällar och då förstörs hela dagen tycker jag. Skit tråkigt. Men nu är jag snart ledig fram till Måndag kl 15.00. I helgen händer det lite saker.

I morgon fredag ska jag hem till jasmine och äta frukost, kommer inte ihåg när jag såg henne senast. hon är dessutom höggravid. Ska bli riktigt spännande. Hon ska få en liten Maya. =) På eftermiddagen ska jag träffa

Världens bästa bästis Camilla!

och senare på kvällen ska jag köra Becca och Karwan till Båten i Ystad dem ska till Polen över helgen, jag hoppas ni får fint väder. Efter det kanske jag stannar hos Katja i rydsgård. Vi får se.

Helgen ska spenderas hos mormor o morfar i skogen. Längtar.. Ska bli skönt att komma från storstaden lite.

det var lite av mina planer framöver.

Vad ska du själv göra?

Kommentarer

  • Elin säger:

    Åååh vilken underbar helg du har framför dig!!

    Själv ska jag bara jobba =(

    2009-07-31 | 19:06:48

Kommentera inlägget här: