Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Galenskaper!

Kategori: Allmänt

Alla som känner väl vet att jag har prata med hmm vi kallar honom X... Men i allfall.. Vi har bara pratat på internet i ungefär 3 år.. I ett år pratade vi i telefon och har enligt mig kommit varandrar väldigt nära. Vi har bestämt hur många gånger som helst att vi skulle ses. Både när X var i närheten av där jag var och när jag var i närheten av X. Men det har aldrig blivit av för att X fått kalla fötter! Riktigt tråkigt!

En kväll när vi pratade vi i telefon och jag skämtade om att jag dyker upp en dag när jag i storstaden. Sagt och gjort!!!

Nu när jag var i storstaden så gick jag in på Eniro letade upp adressen och åkte ditt.. Jag ringde när jag var utanför X och sa att nu kan X inga banga nu måste vi ses. Och det gjorde vi. X kom ner och vi gick till Centralen för att X skulle i väg och jobba! Vi hade verkligen jätte trevligt och X var verkligen hur snygg som helst. Hela träffen känndes väldigt avslappnat och jag kännde mig bekväm. Jag trodde att X och kännde att det var trevligt.

Vi bestämde att vi skulle ses dagen efter för då var X ledig. X skulle ringa när X Vaknade... Men tyvärr gjorde han inte det. Ritktigt tråkigt för jag trodde verkligen att han skulle göra det.

Men jag är ritkigt grym tycker jag som vågade ringa honom och faktikst träffa honom. Är bara ledsen över att det blev som det blev.

Jag trodde på det här.. Jag trodde i allfall vi kunde vara vänner!

Jag har inte hört ett ord från honom. Inte på mobilen inte på facebook och inte heller på MSN! Riktigt tråkigt!!

MEN JAG ÄR GRYM ÄNDÅ!!!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Klart du är grym!!! Grattis igen :)

    2009-07-24 | 09:02:31
  • Charre säger:

    Riktigt modigt gjort snäckan! Synd att killar är som dom är bara.... Puuuss

    2009-07-24 | 12:32:47

Kommentera inlägget här: