Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Adjö Malmö Hej Grekland!

Kategori: Allmänt

Äntligen är det den 2 Juli och det är dags för mig och min älskade Syster att sätta oss på Airbus som ska ta oss till Grekland. Behöver jag skriva att jag har längtat och längtat och äntligen är dagen här.

Det ska bli underbart skönt att bara åka iväg och sola och bada men framför allt bara umgås med lill syrran! Bara hon och jag det då är det som bäst!

Igår lunchade jag med Världens bästa Emma och Katja. Det var verkligen hur trevligt som helst. SUper längesedan vi träffades bara vi tre. Vi åt lunch på Jensens och pratade massor om Barn, Giftemål, grabbar och lite gamla minnen. Hur kul som helst. Vi kom fram till att vi inte var små längre. Utan vi var Tanter, Jag och Katja kännde lite så i allfall.. Tror inte att Emma höll med oss hela tiden. Men trevligt var det!

Kvällen avslutades med att vi spelade minigolf i först väldigt molningt väder som övergick till skyfall och åska! Det verkligen åskade,. Jag sprang opch hämtade ett parasol. Men det gick inte så bra blev blöt ändå. Åkte hem och gjorde oss i ordning för kubb och Fredde. Jag Natalie Becca och Karwan. Väldigt trevlig jag var hur grym som helst. Det var en bra kubb dag!!

Sen åkte dem hem och jag stannade hos Fredde. Vi spelade lite poker. Super kul sen la vi oss på Balkongen och pratade massa skit. Jag fredde och Humlan. Sen orkade inte Humlan mer så han åkte hem men jag och Fredde låg kvar på Balkongen och tittade på stjärnorna och pratade massa minnen. Riktigt mysigt! Han är en guldklimp den där Fredrik!

Ha en super bra vecka så hörs vi snart igen!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Ha det så kul i Grekland! Hoppas du kanske har tid att ses något när du kommer hem.

    2009-07-02 | 18:03:37
    Bloggadress: http://sofieblogg.webblogg.se/
  • Camilla Persson säger:

    Men Linda, nu vill jag veta hur du hade det i Grekland! Uppdatering, tack!!! =)

    2009-07-15 | 12:14:32

Kommentera inlägget här: