Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vad ska jag göra?

Kategori: Allmänt

Jag vill göra om bloggen lite. Men vet inte ritktigt vad jag ska göra med den? Jag vill göra om den helt.. Tycker den är för mkt just nu. Vill ha en nya header och en ny bakgrund som inte är för mycket. Just nu är den väldigt mycket för mycket!

Det har snöat inatt och jag tror att det snöar just nu också super mysigt! Älskar snö! Tråkigt att det inte komme på jullovet bara barnen är ledig och kan vara ute hela dagarna. 

Idag är det Torsdag och jag tog en ledig förmiddag. Skönt inget obligatoriskt i skolan så det var skönt att sova ut. Sov till 10 helt underbart!

Nej nu ska jag hoppa in i badrummet tänkte jag och försöka göra mig vacker..

KRAMAR ha en bra dag där ute i världen!

Kommentarer

  • Sara säger:

    kanske de räckerm ed o bara byta bakgrund ett tag?



    jag hade gärna hjälp dig om jag hade haft photoshop kvar men har det tyvärr inte på min nya data...



    hoppas allt är bra med dig

    kramar sara

    2009-01-08 | 13:33:31
    Bloggadress: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: