Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Utmaning

Kategori: Allmänt

Regler:

1. Länka till den som har taggat dig
2. Beråtta sju sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, sà att de vet om utmaningen

Sju sanningar om mig...

1. Jag sover nästan alltid med min kossa! Som jag fick av Adam för många år sedan i julklapp 

2. Jag är väldigt rädd för fulla människor

3. Min största dröm är att hitta en amerikan att gifta mig med och få leva i USA

4. Jag är super mörkrädd

5. Jag gasar gärna lite på gasen när jag kör själv

6. Jag är super mörkrädd

7. Jag är rädd att jag aldrig kommer att få några egna barn

Rebecka

Sofie

Julia

Lotta

Camilla

Mikis

Erik


Kram på er där ute!!

Kommentarer

  • Sara säger:

    jag ogillar också fulla människor.. man kan liksom inte veta vad de ska göra... :-S

    2009-01-28 | 15:45:44
    Bloggadress: http://lillararasara.blogg.se/
  • Sara säger:

    jag ogillar också fulla människor.. man kan liksom inte veta vad de ska göra... :-S

    2009-01-28 | 15:45:45
    Bloggadress: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: