Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Onsdag idag

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Idag är det onsdag och jag har verkligen varit jätte dålig på att blogga så blir det ibland. Sorry för er som går in på sidan och ser att det inte är något uppdaterat men ibland orkar man bara inte. Har inget vettigt att skriva om. Men bloggtorka med andra ord!

Tänkte jag skulle berätta lite om helgen. I lördags jobbade jag halv dagen ganska roligt jag var i spelbutiken och det är alltid roligt. Mycket att göra full rulle hela tiden. Det gillar jag. Var även i Minihuset och satt och tittade på bamse ett tag en halv timme. Mysigt!

Sen var det dags för sommar festen. Sommarfest som vi hade ordnat här hemma i huset. Det blev en rolig kväll.. Det blev mkt spel.Först körde vi med andra ord.. Sen spelade vi det igen fast vi spelade det ´på eng det kan jag säga blev en uttmaning riktigt roligt. Jag skulle förklara panna. Det var inte det lättaste men det gick de kom på det tack och lov. Sen blev de tre man det var super roligt första gången jag var med på det.. Kan ju säga att regler och sprit är ingen bra kombination.. Det funkar inte. Josefina gav mig dessutom 12 klunkar att dricka.. jag blev ju full som ni alla förstår inte så jätte roligt.. Eller jo det var skönt att bli full... Vi gick till VIMMEL... Jag tycker inte om vimmel egentligen men jag vet att Josefina gör det så vi gick det och hade super roligt. Jag fick en dunk i ryggen av två killar som bråkade.. Men det var lugnt det gjorde lite ont men det går över när jag gifter mig =)

Efterfesten blev sing star och tecken 3 tror jag. Hur kul som helst sen deckade vi i min säng! Jag sov till klockan ett på söndagen skulle ha tränat men det orkade jag inte..

Tränade i Måndags och igår tisdag var jag på gympa det var riktigt roligt. men lite svår med kordinaionen men det ska bli bättre nu därför jag går o gympar för att bli smidigt som en lärka!

Onsdag idag och jag borde sätta mig och plugga och det ska jag faktikst göra nu. Ska hoppa in i duschen man pluggar alltid bättre när man har duschat ska dessutom till optikern idag! Och där fanns en riktigt snygging bakom kassan!

Jag måste säga att jag är på väldigt bra humör idag känns underbart! Hade en jätte mysig telefonsamtal med min älskade syster igår också hon var också på bra humör!

KRAMAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: